Navigering

Årsmöte sätter punkt för en framgångsrik säsong 2019/2020

21 june 2020 av markus

Under onsdagskvällen var det dags för Östersunds SK att ha årsmöte på Östersunds Skidstadion. Ett årsmöte som pga rådande omständigheter blev under enklare förhållanden.

Med anledning av den rådande pandemin och de restriktionerna som finns valdes klubben att genomföra ett avskalat årsmöte med social distansering för det tjugotal deltagare på Östersunds skidstadion.

Under ledning av mötesordförande Katarina Nyberg Finn så blev det ett tillfälle att summera den gångna säsongen och välja in nya ledamöter till styrelsen för den kommande säsongen. Vidare så avtackades två rutinerade ledamöter för deras fina insatser i styrelsen, Tommie Jirhed och Kinna Wistman. Båda har varit aktiva och engagerade i styrelsen och vi tackar dem så hjärtligt för deras tid i styrelsen.

Vanligtvis brukar det även bli ett tillfälle för hyllningar för fina prestationer och prisutdelningar. Detta beslutades dock att sparas till ett senare tillfälle när vi kan samla fler medlemmar och verkligen ge dem den uppmärksamhet de förtjänar.

Östersunds SK:s styrelse säsongen 2020/2021

Anders Edvinsson                           Ordförande